کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 19 / 3 / 1394برچسب:, توسط علی

دلتنگم نه دلتنگ تو

 

دلتنگ اینکه یه روزی هوامو داشتی

 

دلتنگ اینکه هر لحظه به یادم بودی

 

دلتنگ هر دقیقه شنیدن صدات

 

دلتنگ تا صبح بیدار موندنت فقط به خاطر اینکه دل من گرفته

 

دلتنگ اینکه اسممو سوالی صدا کنی

 

دیدی ؟ من که دلتنگ تو نیستم !

 



نظرات شما عزیزان:

parimah
ساعت19:39---2 تير 1394
.
شبانه هایم برای تو
عشق هم …
خاطره ی مُرده ای باشد
برای وقت های کسالت
.


parimah
ساعت19:38---2 تير 1394
ز تلخی سکوتت من چه بگویم / همان بهتر که از غم ها نگویم
تو کاری کرده ای با بی وفایی / دگر از عشق خود با کَس نگویم . . .
.


parimah
ساعت13:49---2 تير 1394
نرو تنهام نزار با درد و غم هام / اگه چه دلخوری از خیلی حرفام
به قرآنی که از سایش گذشتم / به مرگ هر دوتامون خیلی تنهام . .


parimah
ساعت13:48---2 تير 1394
آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم !
و فهمیدم…
تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه
درکش کنم


parimah
ساعت13:48---2 تير 1394
با من تنها بگو این قصه را / با من تنها خدا ، این بنده را
ای خدا تنها تویی تنها منم / من به تنهایی تو سر میزم . . .
::


atefeh
ساعت10:06---30 خرداد 1394
✖نه فازم غمه ﹋﹌✖

♚نه چیزیم کمه ﹋﹌♚

✌اونی که لیاقت داره مال منه﹋﹌✌

✘اونیـــ م که لیاقت نداره خُب مـــالـ هـــمــه﹋×


atefeh
ساعت10:04---30 خرداد 1394
×بــه بعضـــیا . . .
×بــاس گفـــــ
×فقــط یـه اشـتـباهِ
×کوچولو بــودى؛
×قـاطـىِ واقــعیتـــــِ
×زنـدگیـم شــدى؛
×حــالا هم . . .
×هـــــــــــــــــرى


atefeh
ساعت11:15---29 خرداد 1394
مــــــنظورم بــــــه
خیلیــــــــــــاس
کـــه بــــدونـــــــــــن
اینجوریــــاس☞
√همـــــــــیشه ســـــرم
بـــــــــالاس
چــــــــون بالاســـــرم
خـــــــــداس√
♡خــــیلی وقـــتا تــو
خــودمــــــــــــم
چـــون مـــــن عاشـــق
خــــودمـــــــــــم♡
✘گــــاهی وقــتا
هستـــم رو فـــاز
گاهــــی وقتــــام
هـــی فــاز رو فـــاز✘
††حــــالا شــــمام هــــی
بـــــــه خـــــــــــودت†† ⊆بـــــــــــــــــناز


parimah
ساعت11:08---29 خرداد 1394
سرنوشت ما را به خیر بنویس..


تقدیری مبارک


تا هر چه را که تو دیر می خواهی زود نخواهم


و هر چه را که تو زود می خواهی دیر نخواهم .




parimah
ساعت11:07---29 خرداد 1394
آیینی که آدمی را به گوشه نشینی…


وادار کند دوامی نخواهد داشت ...




مهدیس
ساعت19:08---28 خرداد 1394
وبمم مث خودم غریب خودمم مث وبم

parimah
ساعت9:13---26 خرداد 1394
جانت بی بلا

parimah
ساعت11:39---24 خرداد 1394
.
ای نارفیق.. به کدامین گناه ناکرده.. تازیانه می زنی بر اعتمادم ؟
زیر پایم را زود خالی کردی…
سلام پر مهرت را باور کنم ، یا پاشیدن زهر خیانتت را ؟
.
پاسخ:جان ؟


خاطره
ساعت16:28---21 خرداد 1394

هه
پاسخ:...................................................



parimah
ساعت9:10---20 خرداد 1394
هرلحظه دلم ياد گل روی تو دارد

پائيز همان نرگس جادوی تو دارد

كردی گذر از باغ دلم ای گل خوشبو

اين باغ دلم تا به هنوز بوی تو دارد


parimah
ساعت9:09---20 خرداد 1394
آغاز كسي باش كه پايان تو باشه

در روح كسي باش كه در جان تو باشه

در دل كسي باش كه دلدار تو باشه

بيماري كسي باش كه درمان تو باشه


parimah
ساعت9:07---20 خرداد 1394

از فراقت هر زمان خاطر پریشان میشــــود

گر بدل آید خیالت دیده گریان میشـــــــــود

سوز دل سر میزند مثل کباب از سینـه ام

هرچه پنهان میکنم دودش نمایان میشود


خاطره
ساعت21:14---19 خرداد 1394

پاسخ:معلوم هست کجایی تو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 533
بازدید کل : 31761
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک